Ostutingumused



1. Tellimistingimused

Tellimus vormistatakse iBuy.ee internetipoest ostu sooritaja (edaspidi Ostja) ja iBuy.ee esindaja Smart Fun OÜ (edaspidi Müüja) vahel. Tellimuse vormistamine on samaväärne Ostu-Müügilepingu sõlmimisega.

1.1   Tellimuse vormistamine

Ostja teeb tellimuse elektrooniliselt, lisades toote virtuaalsesse ostukorvi. Tellimus vormistatakse hetkest, kui Ostja klikib lingile „Kinnita tellimus”. Tellimuse kinnitus kuvatakse Ostja arvutiekraanile ning saadetakse Ostja poolt märgitud e-mailile. Sooritatud tellimuse arve edastab Müüja Ostja e-mailile ja kuvab selle ekraanile. Ekraanile kuvatud arve edasise saatuse eest vastutab Ostja, kes võib selle salvestada või välja printida. Tellimust täites soovitame olla tähelepanelik, et vältida ebatäpsusi andmetes ja tellitavate toodete kogustes. Ostja on vastutav oma tellimuskirja õigsuse ees.

1.2   Tellimuse jõustumine

Tellimus jõustub hetkest, kui arve järgi tasumisele kuuluv summa on laekunud Smart Fun OÜ arvelduskontole EE842200221063199083 Swedbank’s.

 

2. Hind

IBuy.ee e-poe kodulehel müüdavate toodete hinnad on eurodes. Kõik hinnad sisaldavad 20%-list käibemaksu. Kui Ostja sooritab ostu, mille toodete hind jääb alla 49 € ning soovib kulleriga kojuvedu, lisandub hinnale transpordi tasu 4€.

Kui Ostja sooritab ostu, mille toodete hind on üle 49 € , toimetatakse kaup Ostja poolt märgitud aadressile Eesti Vabariigi piires tasuta.

 

3. Toodete eest tasumine

Ostja tasub toodete eest vastavalt Smart Fun OÜ poolt edastatud arvele. Smart Fun OÜ jätab endale õiguse tellimus ja arve tühistada, kui Ostja ei ole tasunud arvet hiljemalt arvel märgitud tasumiskuupäevaks. Toodete eest tasub Ostja läbi Maksekeskuse pangalingi Smart Fun OÜ arveldusarvele või teeb ülekande arvel märgitud panka.

 

4. Kauba kohaletoimetamine ja tarneaeg

Laos oleva kauba tarneaeg on 1-3 päeva. Tarneaega hakatakse lugema lepingu jõustumise hetkest, punkt 1.2. Laos mitte oleva toote puhul on kauba kohaletoimetamise aeg kuni 45 päeva. Vastav märge laoseisu kohta on märgitud toote juurde.

  • Kulleriga tellimisel saadame tellitud kauba kulleriga teele samal tööpäeval, kui ülekanne tellitud kauba eest laekub meie arveldusarvele tööpäeval enne kella 13:00. Ostjani jõuab pakk järgmisel tööpäeval. Tellimuse esitamisel laupäeval või pühapäeval saadame kauba teele esmaspäeval ja kliendini jõuab kaup teisipäeval. Omniva kuller toimetab pakid kohale tööpäeviti ajavahemikul 9.00-17.00. Omniva saadab Teile SMS-sõnumi, kus Teid teavitatakse paki saabumisest ja kus on kirjas paki number. Vigaselt ja mitte selgelt märgitud sihtkoha aadressi mitte leidmisel vastutab kauba hilinemise eest Ostja. Tooted antakse Ostjale üle koos saatelehega, millele Ostja on kohustatud alla kirjutama. Enne allakirjutamist soovitame Ostjal toodete pakend ja kogused üle kontrollida. Kui pakend või toode on transpordi käigus vigastatud, tuuakse see tagasi ja asendatakse uue, terve pakendi ja rikkumata tootega. Hilisemaid pretensioone pakendi osas ja toodete koguses ei rahuldata.

  • SmartPOSTi või OMNIVA vahendusel tellitud kaup toimetatakse Ostja poolt valitud pakiautomaati 1-3 tööpäeva jooksul. Mandri-Eestis toimub paki transport sihtkoha pakiautomaati tavaliselt juba järgmisel tööpäeval. Saaremaale jõuavad pakid 1 päev hiljem ning Hiiumaale 3 korda nädalas. Paki saabumisel SmartPOSTi või Omniva pakiautomaati saadetakse Ostjale SMS-teade paki saabumise kohta koos pakiautomaadi uksekoodiga. Uksekoodi sisestamisel pakiautomaadi arvutisse avaneb pakki sisaldava kapi uks. Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 päeva alates paki sisestamisest. SmartPOSTi ja Omniva pakiautomaadid asuvad suuremates kaubanduskeskustes üle Eesti. NB! Ära kustuta turvakoodi oma telefonimälust enne, kui 14-päevane tagastusõiguse periood on möödunud – kauba tagastamisel saad kasutada sama pakiautomaati sama koodi alusel.

 

5. Toodete tagastamine ja tellimuse tühistamine

Ostjal on õigus vahetada kättesaadud kaup sama hinnaväärtusega mingi muu toote vastu või mittesobivuse korral kaup tagastada 14 päeva jooksul. Kauba tagastab Ostja, teavitades sellest eelnevalt Müüjat. Tagastatud kauba pakend ja kaup ei tohi olla mingil määral rikutud. Rikutud pakendis või rikutud toodet ei ole võimalik tagastada.

Tellimuse tühistamiseks saadab Ostja e-mailile info@ibuy.ee vastava teate. Teatesse tuleb märkida arve number, arvelduskonto number ja kauba asukoht.

Kui tagastatud toode on rikutud ja selle põhjus ei ole tingitud Smart Fun OÜ-st ja kui toodet on Ostja poolt kasutatud mittesihipäraselt, on Smart Fun OÜ-l õigus tasaarveldada kauba kahju.

 

6. Garantii ja tellimuse tagastamine

iBuy.ee e-poes müüdavate kaupade eest vastutab kauba tootja. Garantiid vahendab kauba maaletooja.

Tootja ei vastuta:

  • ostja poolt rikutud toote halvenemise eest;
  • toote mittesihipäraselt kasutamisest tingitud vigastuste/puuduste eest;
  • toodete kasutusjuhendis märgitud hoolduse mittetegemisest tingitud vigastuste/puuduste eest.

Toote nõuetele mittevastavusest teatada e-mailile info@ibuy.ee või telefonile 5823 3239.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Ostjal õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada toode. Toote tagastamise transpordikulud kompenseerib Müüja.

Ostjale kantakse tagastatud kauba eest tasutud summa koos transpordimaksuga Ostja pangakontole 7-14 tööpäeva jooksul. Avastades toote mittesobivuse nõuetele, on Ostja kohustatud sellest teatama viivitamatult 7 päeva jooksul. Kui Ostja on toodet kasutanud ka pärast vea ilmnemist, ei rahuldata Ostja pretensioone.

 

7. Kliendi konfidentsiaalsus ja muud tingimused

Müüjal ei ole õigus levitada Ostja andmeid. Müüja ei avalda Ostja andmeid kolmandatele osapooltele ja Ostjal on õigus nõuda oma andmete kustutamist Müüja andmebaasist.


8. Vaidlused

Lepingu täitmisel tekkivad vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlused kohtu korras Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktide kohaselt kohtus.